Door de jaren heen heb ik (Robert Jansen) veel gezien en ben ik veel tegengekomen. Er zijn genoeg bedrijven die het ontzettend goed doen. Ze maken sterke beloftes en komen die beloftes vervolgens ook na. Service, vriendelijkheid en snelle levering. Die bedrijven kan ik dan ook aan iedereen aanraden.

Helaas zijn er ook bedrijven die minder betrouwbaar zijn. Ze beweren veel, maar als het eenmaal puntje bij paaltje komt, valt het vies tegen. Op deze website wil ik het kaf van het koren scheiden, zodat jij de beslissing kunt maken of je het product/dienst gaat doen of niet doen.

Een onuitvoerbare taak?

Als je eerst zelf alle producten of diensten zelf zou moeten uittesten om te ondervinden of het goed is of niet. Dat is een onuitvoerbare taak.

Op DoenofNietDoen.nl geef ik je daarom mijn eerlijke mening en ervaringen over een bepaald bedrijf/product/dienst. Daarnaast bied ik jou je de gelegenheid om zelf jouw ervaringen te delen. De diversiteit is hoog.

Van sportartikelen tot cursussen over beleggen. Van een tweepersoonsbed tot je zorgverzekering. Van reisbureau's tot online boekhoudsystemen. Op DoenofNietDoen.nl vind je heel veel. 

Het is mijn missie om mensen en hun ervaringen bij elkaar te brengen. Kijk, ik (Robert) kan wel onwijs tevreden zijn over een autoverzekering, maar waarom dan? En waarom is bijvoorbeeld Martina helemaal niet tevreden?

Eerlijkheid. Openheid. Oprechtheid.

Zomaar drie waarden die een rode draad zijn op deze website.

  • Ik wil eerlijkheid op deze website. De verkoper mag zijn product/dienst wel fantastisch voorschotelen, maar hoe ervaart de klant het?
  • Ook openheid is zeer belangrijk. Wat kun je exact verwachten van het product/dienst? Klopt het met de verwachtingen of totaal niet?
  • En oprechtheidWaarom is een product/dienst dan zo goed (of niet?) Wat vinden anderen? Waarom vinden ze dat?

Waar DoenOfNietDoen.nl voor staat...

Positieve EN negatieve ervaringen delen. Dat is waar deze website om draait.

Wanneer een bedrijf of verkoper het goed heeft gedaan, dan mag dat gezegd worden. Laten we onze ervaringen verpreiden zodat andere mensen weten dat ze (hoogstwaarschijnlijk) ook tevreden zullen zijn over het product/dienst.

Aan de andere kant voel je je als klant soms flink in het ootje genomen door een instantie of bedrijf. Het is mijn missie om samen sterk te staan en andere mensen te kunnen behoeden voor de (vervelende) ervaringen die jij hebt doorgemaakt.

Heb jij een vraag of opmerking over een bepaald bedrijf/product/dienst? Stuur me een mail!

>